OGROMNA MASONSKA PREVARA: Evo čemu služi Deda Mraz!

deda
Autism Speaks

Od kada je masonska organizacija Koka-Kola na tržište plasirala Deda Mraza, masonski plan je u potpunosti uspeo jer od tog trenutka milioni ljudi širom planete zaboravljaju Hrista. Mnogi ljudi današnjeg sveta tumaraju planetom bez da obraćaju pažnju na svoju duhovnost. Jednostavno, dišu u skladu s materijalističkom propagandom i ne idu…

No, danas, čini se, sve više se Božić polako pretvara u Saturnalije. Ljudi piju, kockaju, darivaju jedni druge, kite bor, odlaze u mračne klubove, ali u to ne uvode Isusa. Zapravo, samo mali broj ljudi je svestan da je taj dan Isusov dan i ništa više.

Naime, od kada je masonska organizacija Koka-Kola na tržište plasirala Deda Mraza (Djed Božićnjak, Božić Bata, Santa Claus), izmišljeni i nametnuti lik, koji deci donosi poklone za Novu godinu ili Božić, masonski plan je u potpunosti uspeo jer od tog trenutka milioni ljudi širom planete zaboravlja da je Isusov rođendan a što ih nesvesno vraća u pogansko doba mračnih i grešnih Saturnalija. Osim što je cela Koka-Kolina interpretacija Božića, Severni pol, patuljci, irvasi i slično takođe deo nordijske, poganske i užasavajuće mitologije i raznih ostalih religija, najznakovitije je zapravo i samo ime ovog lika. Naime, prvo ime koje je bilo vezano uz Nikolu (ne svetog) ima veze sa starim nadimkom sotone, dok je današnje ime kojeg je promovisala korporacija Koka-Kola zapravo anagram: SANTA KLAUS = SATAN LUKAS a što je ime za Lucifera u sotonističkoj crkvi.

Zbog toga, hrišćani, budite oprezni. Svojoj deci pričajte o Isusu i njega darivajte. Ne uvodite decu, a samim time i čitave civilizacije u poganštinu jer Isus je Bog koji je čudesan, koji spašava svet i koji dariva ljude. Jer, masonerija je tako lukavo promislila i plasirala “sotonu” u javnost da je gotovo nemoguće od njega pobeći. Naime, masonski projekti očituju se u sveopštoj medijskoj propagandi. Samo pogledajte jeste li u bilo kojoj reklami za Božić videli Isusa? Ili su to bili irvasi i Deda Mraz? Je li u nekoj reklami promovisan Isus i darivanje njega, (jer ipak, njegov je rođendan) ili je pak celi medijski svet usmeren samo na poganštinu i to onu saturnalijsku s petokrakama i drugim đavoljim simbolima? Zbog toga ne nasedajte, odbacite Saturnalije, odbacite sotonu i pridružite se slavlju Isusovom rođenju, Božiću! Jer neverojatno je tužno kada katolička deca umesto Isusa, pod sveopštom manipulacijom čekaju poklone nekog Deda, nekog propagandnog lika koji nosi sotonino ime, njemu se obraća, moli poklone i njega želi, dok Isus okupitelj čitavog sveta opet biva izbačen, čak i sa svog rođendana.

(Revolucija)