4 odlične vežbe za dame koje dugo sede za računarom (VIDEO)

dugo_sedite_na_poslu_evo_koje_vezbe_su_idealne_za_vas
Foto: Shutterstock

Znamo da dugo sedite za računarom, zato smo pripremili vežbe koje će oporaviti vaše telo!

Imate tipičan posao u kancelariji koji zahteva dugo sedenje za računarom? Ili kod kuće, takođe za računarom, pa još i ako učite. Ovakvo dugo sedenje u kombinaciji sa malo kretanja može da prouzrokuje razne bolove i poteškoće, a posebno je štetno za kičmu.

Najčešće posledice dugog sedenja su slabi i kruti mišići, kao i skraćene tetive i ligamenti, što u krajnjoj meri uzrokuje loše držanje i bolove u kičmi i vratu. Najbolje rešenje su vežbe, a evo koje preporučuje sajt Index.hr.

Ptica-pas

# Postavite se na kolenja i dlanove tako da leđa budu ravna

# Istovremeno podižite jednu ruku i jednu suprotnu nogu

# Zadržite ravna leđa i uradite 4 serije po 15 ponavljanja

Podizanje kukova

# Lezite na pod i raširite noge da vam kolena budu negde u širini ramena

# Podižite kukove držeći ostatak tela na podu

# Uradite 4 serije po 15 ponavljanja

Leđna ekstenzija

# Lezite potrbuške na pod

# Podignite gornji i donji deo tela i zadržite se kratko u tom položaju

# Uradite 4 serije po 10-15 ponavljanja

Bočno podizanje

# Većina nas nema kod kuće tegove, ali bilo kakvo opterećenje je praktično, na primer 2 boce od po 2 litre vode

# Sedite i naslonite se grudima na kolena

# Podižite samo ruke sporo ih vraćajte nazad

# Uradite 4 serije po 12-15 ponavljanja

(cosmopolitan.rs)

Close