Na vašoj pozadini se nalazi „mišić duše“ i on je izvor strahova i patnje. Evo kako da ga opustite (VIDEO)

woman
Foto: Pixabay.com

Ponavljajte ove fenomenalne vežbe svaki dan i oslobodićete se strahova i patnje. A, uopšte nisu teške

Depresija, anksioznost, strahovi, frustracije… široka je lista psihičkih tegoba koje muče savremenog čoveka, a mi volimo da kažemo da je sve to u glavi. Međutim, to nije sasvim tačno. Sve te muke su u stvari u našoj zadnjici.

Veliki slabinski mišići se još nazivaju i karlični mišići, a u nekim kulturama ih zovu i “mišić duše”, a to ime nije dato slučajno, piše TheHigherPerspectives.

Slabinski ili karlični mišići zahvataju donji deo leđa, prolaze pored kukova i završavaju se odmah ispod zadnjice. Njihova uloga je višestruka – oni kontrolišu kretanje tela,

fleksibilnost, pokrete zglobova i ravnotežu, a što je najvažnije, odgovorni su za uspravno držanje tela.

Stoga, nije ni čudo što se naše psihičke tegobe odražavaju na stanje tih mišića, odgovornih za držanje. Možemo reći da su ti mišići odgovorni za samopouzdanje, pa je njihovo vežbanje veoma važno za sve one koji su nesigurni u sebe i osećaju se depresivno i anksiozno većinu vremena.

Ovaj mišić je povezan i s dijafragmom, a time i sa disanjem, pa je njegov značaj za našu psihu zbog toga još veći.

Neki ljudi smatraju da su slabinski mišići, preko kičmene moždine, u direktnoj vezi s reptilskim, odnosno starim delom mozga, koji je razvijen mnogo pre velikog mozga i zadužen je za osnovne instinkte za preživljavanje. Dakle, ako je karlični mišići stegnuti, to znači i da je čovek psihički stegnut na bazičnom nivou vezanom za preživljavanje.

Zato, naučite da opustite ove mišiće. Vežbe za žene i za muškarce se donekle razlikuju.

Vežbe za žene:

Vežbe za muškarce:

(Telegraf.rs)

Podeli ovaj članak