9 namirnica za sjajnu kosu

kosa
Foto: blic.rs

Umesto što mnoge žene troše enormne količine novca na frizerske usluge, da bi imale lepu i negovanu kosu salon treba da zamene kuhunjom.

Ako ste često na dijeti, to može loše ad utiče na vašu kosu. Najbolje je da se hranite raznoliko i zdravo. Ako celog života imate tanku kosu, hrana neće vam pomoći da imate „grivu“ ali može osnažiti kosu

– Svakog meseca kosa naraste od jedan do tri milimetra, a temelj na kom rastu kosa, nokti i koža su hranjive namirnice koje jedemo. Ako se zdravo hranite, biće snažniji iznutra i spolja – kaže Dawn Jackson Blatner, nutricionistica iz Čikaga.

losos
Foto: femina.cz

LOSOS

Losos je pun omega-3 masnih kiselina koje su osnova zdrave ishrane, a takođe je izvor proteina, gvožđa i vitamina B 12.

šejk površe8

ZELENIŠ
Tamnozeleno povrće je prepuno vitamina A i C, gvožđa i kalcijuma, a to znači da su blitva, spanać i brokoli izvrstan izvor zdravlja za kosu.

pasulj
PASULJ
Pasulj je odličan izbor jer ima puno proteina i podstiče rast kose.

šargarepa
Foto: blic.rs

ŠARGAREPA
Šargarepa je puna vitamina A koji je važan za vid, ali i za zdravlje temena.

bademi
Foto: 24sata.info

BADEMI
Orašasti plodovi, i to svi, od oraha do kikirikija, odlični su za sjaj kose. Izvor su selenijuma, minerala koji je vrlo bitan za zdravlje temena. Orašasti plodovi sadrže i omega-3 masne kiseline i cink koji je važan u jačanju kose.

piletina
Foto: blic.rs

PILETINA
Piletina i ćuretina su odličan izbor mesa ako želite da poboljšate kvalitet kose. Ove vrste mesa su bogate proteinima koji su važni za očuvanje boje kose i jačanje vlasi.

jaja-dorucak
JAJA
Jaja su na svaki način su dobra za vašu kosu. Puna su vitamina B 12 i biotina.

zitarice
Foto: kurir.rs

ŽITARICE
Cele žitarice odgovaraće vašoj kosi jer pružaju dovoljno cinka, gvožđa i vitamina B.

devojka-pije-

Foto: kurir.rs

MLEKO
Mlečni proizvodi, ne punomasni, su odličan izvor kalcijuma koji je važan za rast kose.

(blic.rs)